torsdag 31. august 2017

nytt brev fra Fylkesmann

torsdag 10 august 2017

skriver jeg min siste klage og søknad om hjelp
til Fylkesmannen og de øvrige overgripere
omkring deres åpenlyse overgripende psykiatriske injeksjon og terror

innlegget er på denne blogg fra samme dato

da gjør overgriper et smart trekk

den 30 august 2017 svarer Fylkesmannen
men ikke på min siste klage
men finner seg en annen gammel klage fra flere år tilbake på oppnevning av verge til min eldste sønn med Downs
en klage som er mere uskyldig og i deres favør
og beklager for sent svar

med det vanlige - ingen hjelp

gjennom dette svaret og brevet slår overgriper terror på det å klage
samtidig som han setter meg i dårlig lys
samtidig får han mine tanker bort ifra den siste alvorligste mere åpenlyse overgripende siste klagen

den overgripende psykiatriske injeksjon

og min støtte i den og får mine tanker over på deres terror og overgrep

der de forsøker fjerne støtte i ALT

men det fremste formålet til terroristen 

er :

å forsøke dra meg inn i sin psykotiske kamp

i dette grusomme røver terror og spill

slik de har gjort gjennom tiår

-------------------------------------

Fylkesmannen er ivrig og oppfinnsom her

han svarer like gjerne på en annen klage enn det du klager på

stadig nye utidige overgrepsvrier

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar