fredag 24. mars 2017

fastlegens ansvar

har oppsøkt min fastlege tre ganger denne måneden 
for fysisk sykdom og fornyelse av mitt psykiatriske førerkort
det kan dem
.
det er det jeg lurer på
.
er det ikke straffbart å opprettholde sin psykiatriske  tvang og injeksjon
mot et normalt friskt ressurssterkt voksent menneske
det hjelper vel ikke her å skifte ut og få ny lege
ved hvert besøk slik de gjør
fastlegen står jo ansvarlig for dette og ikke pasienten
og det hjelper dem heller ikke på død og liv  IKKE å ta opp dette med pasienten
der du opplever deres hastige fravær om meg og mitt
slik at du unnlater å snakke om dette
.
men
.
DETTE ER DERES ANSVAR
samme hvor mye de vrir seg unna
vi er ikke dumme
.
man kan ikke bare kjøre på med tvang og injeksjon her
uten å gjøre seg opp sin egen mening
.
min fastlege har ALT ansvar her ALLE byrder
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar