tirsdag 3. januar 2017

fornyelse av førerkort - Kirkegata Legesenter Levanger

blir vi utsatt for utidig behandling fra noen offentlig banditt

så er vi  i vår fulle rett til å skrive det ned

# utidig # herske

----------------------------------

skal fornye mitt psykiatriske førerkort som går ut den 3 februar 2017

nå skal jeg være ute i god tid - tenker jeg
og sender en forespørsel til min nye fastlege Siri Anne Bue ved Kirkegata Legesenter Levanger

idag får jeg time
den 6 februar 2017
en uke etter at førerkortet har utløpt

må jeg virkelig vente i over en måned på legetime
dette skjer aldri med min samboer
som alltid får time dagen etter eller noen dager etter

slik begynner også den samme slemme energi også ved dette legesenteret

dette er bare grunnlaget og innledning og nytt påskudd for disse for å få utløp og fremme sitt  utidig og utbrudd

dette er hos den nye fastlegen som nå opprettholder den psykiatriske tvang og injeksjon og som nå har ansvaret

---------------------------------------

sender en ny henvendelse :

fikk time den 6 februar

men da er jo mitt førerkort utgått

jeg må ha time før den tid

-----------------------------------------

da svaret lar vente på seg ringer jeg likegodt dit

og får bekreftet en ny time den 30 januar kl 13

og spurte om jeg ikke kunne få time før den tid

da dette var bare 3 dager før det utløp

og som jeg aner så gjøres ikke dette i all hast

men nei 

hadde ikke time før  - sa ho på sitt vanlige utidige grautmål

der jeg hele tiden føler en ovenfra og nedad holdning

en utidig motvillighet

ingen god og hyggelig samtale

den offentlige banditt sin måte å herske på

-------------------------------------

det skal bli morsomt å se framover om deres utidig fører fram

fortsettelse følger .......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar