lørdag 26. november 2016

de psykiatriske overgrep og prosess

i 25 år har jeg blitt dratt inn i røver og bearbeidelse
.
først angriper en kiropraktor og  røver også min rygg
og knekker meg fysisk
der jeg mister totalt overtaket
og blir et lett bytte for den overgripende røver som desperat forsøker dra meg inn i den psykiske bearbeidelse
.
istedet da for å få hjelp og støtte mot denne bearbeidelse
hvordan alt henger sammen
fremmer psykiatrien istedet sin psykiatriske tvang og injeksjon
som er det eneste disse har bedrevet nå i 23 år
.
så istedet for å gi hjelp og støtte mot den bearbeidelse
har de kun fremmet sin tvang og injeksjon
som har vært det grunnleggende i alle år
for å dra meg inn i ytterligere bearbeidelse
.
og har fått med seg hele sitt sinnsyke samfunn .......
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar