fredag 28. oktober 2016

røver tvang og injeksjon uten vedtak

har bedt hjemmesykepleien om hjelp til å frambringe  deres tvang og medisineringsvedtak
dette burde ikke være mitt problem
denne Fastlegen Stokke ved Åsen Legesenter
har ikke dette vedtaket - får jeg opplyst
og at man må henvende seg til psykiatrisk avdeling Levanger :p
 
 
 til Mona Frigaard
 
Levanger kommune
hjemmesykepleien
 
hei
 
angående medisineringsvedtak
---------------------------------------

har både skrevet og ringt til psykiatrisk avdeling uten å få respons
det var derfor jeg ba dere om hjelp
som jeg skrev ..... jeg når ikke fram
denne overgripende overlege Dahl er i permisjon
der det har kommet en ny konstituerende overlege Anne Slungård
ellers så har man en annen overlege Roy P Huse
en av disse står ansvarlig for overgrepene

så hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg å få tak i dette medisineringsvedtaket
som bla Fylkesmannen hindrer meg i hjelp
utifra at dette vedtaket ikke finnes

kan fastlegen tvangsbehandle meg med injeksjon uten vedtak da ?
og kan han da beordre dere uten vedtak da ???
dette må dere nå få orden på slik at jeg slipper å bruke mere energi på dette

å få tak i vedtaket er Fastlegens problem

hilsen trond fossum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar