fredag 28. oktober 2016

denne gangen kjenner jeg symptomatikken deres

hvor er medisineringsvedtaket ??

for to år siden forsøker en advokat å bistå meg
i å søke Fylkesmannen om fritak fra medisineringen i påvente av en sak
men da som nå
Fylkesmannen kan ikke hjelpe da det ikke eksisterer noe vedtak

og deres symptomatikk for to år siden var den at
jeg ble rådet til å avstå injeksjonen til det forelå et vedtak
noe jeg gjorde
i mellomtiden angriper så politiet og sykebil min bolig og kjører meg ned til deres avdeling og leir
for å sette sin injeksjon
vedtaket får jeg tilsendt tre dager etterpå

dette var da så traumatisk for meg at det ble ingen sak

nå er jeg i samme situasjon
Fylkesmannen gir ikke hjelp da det ikke eksisterer noe vedtak
kunne selvsagt ha avstått injeksjonen også nå til deres vedtak forelå
og presset dem til dette
men denne gangen kjenner jeg symptomatikken deres
og at de er truende til alt
vil ikke bli overfalt av deres politi mere
så jeg har ingen annen mulighet enn å skrive og ringe til dem
for å presse dem til å sende meg deres ....... tvangsmedisineringsvedtak


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar